2010

Min sammanfattning av 2010.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
hm.. ja de gjorde jag absolut, jag tror inte det går att inte göra något nytt på ett helt år :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade juh som sagt inga nyårslöften men jag gjorde juh en lista iaf, höll kanske hälften :)
  

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Näe jag tror inte de, ingen närmare vän iaf :)

4. Dog någon som stod dig nära?
Min "låssas morfar" Janne eller vad man ska säga dog i cancer.

5.Vilka länder besökte du?
Thailand  :)

6. Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011?
När jag tror faktiskt inte de :)  mer utlandet och mer emil bara ?! :P 
 

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns många dagar jag absolut kommer minnas men har inga datum i huvudet :)  

8. Vad var din största framgång 2010?
 
Jag startade eget företag tex.

9. Största misstaget?
Ja vet faktiskt inte, klart jag gjort missar men inget jag kan ångra. 

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Ja en liten förkylning bara vad ja kommer ihpg :)

11. Bästa köpet?
Min bil :D  Love it! En audi a4!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Bilen, bensin, kläder och alkohol tror ja ^^ 

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?  
Ja, thailand var rena glädje bosten, helt underbart var de, sen även att ja fick tillbaka min emil <3  

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?

Hm, jag vet inte de heller, tror inte de är någon speciel faktiskt ^^

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, det här var ett av de bästa åren i mitt liv :)

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat, som inte existerade i min planering!
 

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Hm, shoppat ?! kanske blev lite mkt smycken va ?! :P

18. Hur tillbringar du julen?

Förmiddagen firades hos mamma med släkten och emil, eftermiddagen i sundsvall med pappa o den släkten.
 

19. Blev du kär i år? 
Jag blev de inte, jag var hela tiden!

20. Favoritprogram på TV?
Har inte sett så mkt tv iår faktiskt ^^  Ska vara Projekt runway då :)

21. Bästa boken du läste i år?
 

Hm, ja vad den nu hette, läste den i thailand iaf :)

22. Största musikaliska upptäckten?
Alltså va me svåra frågor ^^

23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år?  

Fick massa pengar juh och en folkracebil :D

24. Något du önskade dig men inte fick?

Kommer inte ihåg de nu inte! :P

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? 

Jag var i undersvik på dagen, tog MCn hem o gick på krogen med mamma :)

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja om ja hade fått varit med älskligen hela året, även lite mer resande vore härligt :)

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
 
Som alla andra typ ^^ näe men jag körde de ja tyckte var snyggt o sket i dom andra ^^

28. Vad fick dig att må bra?
allt möjligt :)

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
 

hm  säger ja här oxå ^^  ingen aning :P
 

3o. Vem saknade du?
Emil hela sommaren ^^ <3

31. De bästa nya människorna du träffade?

träffade mkt nytt folk men vissa stack juh ut mer än andra :)




jag den 11 januari  för 2 år sen :)




/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0