Blandning

Nej jag har inte dött igen!  Eller joo nästan, orkar inte lägga så mkt tid i bloggen nu, de börjar juh bli vår och inte så långt kvar till studenten, det är typ bara 10 veckor och de är helt ofattbart!

Sitter iaf o pysslar lite med grejer inför projektredovisningen nästa vecka och på 2 beställningar nu!

Tror btw att jag skiter i de där bildinläggen som jag lovade ^^

När jag städade förra veckan hos pappa plockade ja även upp lite nya prylar, så¨som klädställningen och tavelramen, bilden som sitter i har jag haft sen länge men aldrig orkat satt upp den, men jag är iaf skitnöjd!

Diggar iaf första bilden, bra blandning! ^^










/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0