Drömmar

Hade en sjukt mysko dröm inatt! Det var jag, älsklingen, gustav, amanda och så simon eller tomas (inredarna från tv)  Vi var ute o åkte skoter, jag åkte me gustav o amanda med emil o så körde simon tror ja de var själv i sin röda overall med all packning, efter typ 5h åkande kom vi fram till nått typ vindskydd uppe i fjällen där vi började grilla kött o sen kom vi på att vi inte hade nå bestick o så skulle vi dricka o ja vet juh att iaf gustav inte dricker (tror ja iaf)  så skulle han börja o ta en o då skulle vi åka vidare oxå, så alla typ var fulla när vi skulle därifrån o sen vaknade jag av att alarmet ringde ^^  Tyckte de var mysko eftersom ja inte brukar drömma :P


Kopla ihop alla bilderna så har ni min dröm   xD












/Elina


Kommentarer
Postat av: M E R E I

- snygg header!

2011-03-03 @ 14:01:21
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0