Shorts

Sys ville inte följa till svall, hon ville hellre va me pojkvännen så då åkte bara jag o mamma. Gick birsta först, köpte ett par jeansshorts med hög midja, en ring som ser ut som en ödla ( johanna kommer bli fett avis  ^^) och lite smyckesgrejer till företaget. Sen gick vi även över på Ikea, dock hade dom takras på övervåningen så vi gick lite snabt igenom nerervåningen, jag köpte 5m tyg åt mig och 4 lådor åt pappa och anna :) 

Ganska härlig dag endå, men är fett trött ^^

Här kommer bild på shortsen, ringen ligger kvar i bilen så den får ni se någon annan dag :)
Längtar värkligen till sommaren då man får börja använda shorts o tunnare tröjor :)
 



Nu däremot ska jag dra mot näsviken, vi höres imorgon!

/Elina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0